فراخوان دور دوم بورس بنیاد مطالعات پیشرفته کره جنوبی در قالب برنامه ISEF

9 دی 1396

اطلاعیه

فراخوان دور دوم بورس بنیاد مطالعات پیشرفته کره جنوبی در قالب برنامه ISEF ویژه همکاران محترم هیات علمی

 

عضو هیات علمی دانشگاه تهران که متقاضی استفاده از برنامه تبادل استاد و بورس پژوهشی بنیاد مطالعات پیشرفته کره جنوبی در قالب فرصت مطالعاتی و یا ماموریت پژوهشی می باشند، لازم است علاوه بر ارسال درخواست و مدارک خود به این مرکز حتما در وبسایت این بنیاد به آدرس: /http://www.kfas.or.kr/Science/ISEF/ISEF0201.aspx، تا 25 بهمن ماه ثبت نام نمایند. در حال حاضر، فقط درخواست‌های آنلاین پذیرفته خواهند شد. لذا به پیوست پوستر مربوط به بورس تحقیقاتی ارسالی از سوی بنیاد مطالعات پیشرفته کره جنوبی (2019-2018) جهت استحضار و دستور اطلاع رسانی به همکاران ارسال می‌شود. روند اقدام برای این بورس به اینگونه خواهد بود که عضو محترم هیات علمی شخصاً و یا به کمک آن بنیاد استاد متناظر رشته تحقیقاتی خود را در یکی از دانشگاه‌ها یا مراکز تحقیقاتی کره جنوبی شناسایی و برای انجام یک کار تحقیقاتی مشترک مورد تایید دانشگاه و بنیاد به توافق می رسند. لازم به ذکر است که فرصت اقدام برای استادان دانشگاه تهران تا 23 فوریه و اعلام نتایج اولیه 31 مارچ 2018 خواهد بود.

طول دوره‌های ارائه شده توسط بنیاد فوق بین ۶ تا ۱۲ ماه است، اما اولویت این مرکز با دوره های شش ماهه خواهد بود و لازم است متقاضیان محترم دوره 6 ماهه خود از سپتامبر 2018 تا فوریه 2019 و یا از مارچ 2019 تا آگوست 2019 را مشخص فرمایند. حوزه‌های پژوهشی عبارتند از علوم انسانی، علوم اجتماعی، ‌مهندسی برق و کامپیوتر، فناوری اطلاعات، علوم زیستی و حوزه‌های مرتبط با انرژی.

لازم به ذکر است که سهمیه اختصاص یافته برای اعضا محترم هیأت علمی دانشگاه تهران در دوره دوم این برنامه دو تا سه نفر است و در خصوص کسانی که با هماهنگی مرکز پژوهشی آسیایی دانشگاه تهران در چارچوب فرصت مطالعاتی اعزام شوند تا سقف 20% از تسهیلات اضافی دانشگاه تهران (پس از تصویب در شورای بین الملل دانشگاه) برخوردار خواهند شد.

معاونت روابط بین الملل