اداره امور اداری و رفاهی - پردیس ابوریحان
امور اداری
نام و نام خانوادگی | سمت | شماره تماس | پست الکترونیکی |
ابوالفضل فاطمینیا | ریاست امور اداری | 021-36040825 | fateminiaa@ut.ac.ir |
شرح وظایف اداره امور اداری
- نظارت بر امور کارگزینی، رفاه، دبیرخانه
- تهیه احکام انشایی و پیشنهاد پستهای سازمانی
- تهیه پیش نویس مکاتبات مدیریت در زمینههای مختلف
- کنترل و نظارت بر تردد کارمندان پردیس با استفاده از سامانه تردد کارکنان دانشگاه و همکاری حراست و انتظامات و ارائه گزارشهای لازم به مدیریت پردیس در این خصوص
- ثبت مرخصی و مأموریت و صدور احکام مأموریت کارکنان
- نماینده پردیس در ارزیابی عملکرد کارکنان
- مسئول آموزش کارکنان پردیس
- پیگیری امور رفاهی کلیه کارکنان
- انجام امور مربوط به کارتابل کارکنان و سامانه گردش مکاتبات دانشگاه
- تهیه گزارش ماهانه اضافه کار کارکنان و ثبت اضافه کار مصوب در سامانه تردد
- پی گیری امور مختلف به تشخیص مدیریت دانشکده از ادارات شهرستان پاکدشت
- پی گیری امور مربوط به بیمه تأمین اجتماعی به ویژه پروندههای مورد اختلاف طرفین
- شرکت در جلسات هیأت تشخیص و حل اختلاف اداره کار و پی گیری پروندههای مربوطه در جهت دفاع از حقوق پردیس
دبیرخانه و بایگانی
نام و نام خانوادگی | سمت | شماره تماس | پست الکترونیکی |
حشمت اله بندری | مسئول دبیرخانه و ثبت نامه ها | 021-36041012 | h_bandare@ut.ac.ir |
شرح وظایف دبیرخانه و بایگانی
- ثبت کلیه مکاتبات صادره و وارده از سامانه گردش مکاتبات اداری دانشگاه و دفاتر
- ارسال و دریافت مکاتبات وارده به صورت پستی یا وصول حضوری و صدور و ارسال مکاتبات غیر اتوماسیون
- ارسال مدارک اداره آموزش (گزارشات فارغ التحصیلی و ...)، جذب، ارتقاء و ... اعضای هیات علمی و کارکنان به دانشگاه. ارسال و وصول موارد مربوط به انتشارات دانشگاه
- بایگانی پرونده های موضوعی
- بایگانی پرونده های کارکنان
- تحویل اسناد و مدارک مزایده و مناقصه ها و وصول آنها
کارگزینی
نام و نام خانوادگی | سمت | شماره تماس | پست الکترونیکی |
حمیدرضا عربیان
| کارشناس مسئول امور اداری | 021-36040953 021-36041012 | hr_arabian@ut.ac.ir |
محمد مظفر
| کارشناس امور اداری اداره امور اداری و رفاهی | 021-36040953 021-36041012 | - |
شرح وظایف کارگزینی
- صدور احکام کارگزینی اعم از احکام افزایش سالانه، ارتقاء و ...
- تهیه پیش نویس های کارگزینی (انتقال، ماموریت، بازنشستگی، مامور به تحصیل، ترفیع و تمدید و ...)
- انجام امور مربوط به تغییر وضعیت استخدامی
- ابلاغ محکومیت های کمیته بررسی تخلفات اداری کارکنان و هیات انتظامی رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی
- ارائه مشورت و برنامه ریزی امور کارگزینی با هماهنگی امور اداری و تهیه گزارشات لازم
- رسیدگی به درخواست های کارکنان در خصوص بازخرید مرخصی، گواهی اشتغال و ...
- تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
- شرکت در جلسات اداره کل منابع انسانی دانشگاه بنا به ضرورت (از قبیل کمیته طبقه بندی مشاغل)
- اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشرفت و اجرای امور جاری کارگزینی
امور رفاهی
نام و نام خانوادگی | سمت | شماره تماس | پست الکترونیکی |
اسماعیل ابراهیمی
| کارشناس مسئول امور رفاهی | 021-36040879 | e.ebrahimi67@ut.ac.ir |
شرح وظایف امور رفاهی
- انجام امور مربوط به وام (اعم از صندوق های قرض الحسنه دانشگاه و بانک ها)
- انجام امور بیمه و بیمه تکمیلی کارکنان
- رسیدگی به بیمه ساختمان های پردیس
- پی گیری تسهیلات سفر به ویژه از مرکز همایش های علمی دانشگاه
- سرپرستی مهمانسرای پردیس
- پی گیری توزیع ارزاق و سبد کالا بنا به ضرورت
- شرکت در جلسات شورای وام و رفاه در پردیس و دانشگاه