طی حکمی دکتر ابراهیم هاشمی گرم‌دره به معاونت مالی و اداری دانشکدگان ابوریحان منصوب شد.

متن نامه حوزه ریاست دانشگاه تهران:
سلام علیکم
احتراماً، نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جنابعالی و به پیشنهاد رئیس محترم دانشکدگان ابوریحان دانشگاه  تهران  با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به موجب این حکم به عنوان معاون اداری و مالی دانشکدگان مذکور منصوب می‌شوید. امید است با عنایت به وظایف مندرج در قوانین بالا دستی و آئین‌نامه مدیریت دانشگاه‌‌‌ها و مؤسسات آموزش عالی، کلیه امور مربوط به سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر اجرای شایسته مصوبات اداری و مالی به ویژه استفاده بهینه از منابع انسانی و منابع مالی دانشکده را بر اساس خط مشی دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی مورد اهتمام قرار دهید.‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
متن نامه دکتر ایزدی ریاست دانشکدگان ابوریحان به مناسبت انتصاب معاونت جدید مالی و اداری دانشکدگان:
 
با سلام و احترام، مراتب قدردانی و تشکر خود را بابت تلاش های مجدانه و همراه با مسئولیت پذیری  آقای دکتر عرب حسینی اعلام می نمایم. آرزوی توفیق و تندرستی را برایشان دارم.
به آقای دکتر هاشمی گرمدره بابت پذیرش مسئولیت معاونت اداری و مالی تبریک عرض می نمایم آرزوی توفیق همراه با سعادت را برایشان دارم.
 جریان خدمت مستمر و همراه با  توفیقات الهی را برای همه همکاران از درگاه احدیت مسالت می نمایم.
العاقبه للمتقین
ایزدی - رییس دانشکدگان ابوریحان دانشگاه تهران