امور اداری

ابوالفضل فاطمی‌‎نیا
ریاست امور اداری
021-36040825
fateminiaa@ut.ac.ir

شرح وظایف اداره امور اداری

  • نظارت بر امور کارگزینی، رفاه، دبیرخانه
  • تهیه احکام انشایی و پیشنهاد پست‌های سازمانی
  • تهیه پیش نویس مکاتبات مدیریت در زمینه‌های مختلف
  • کنترل و نظارت بر تردد کارمندان پردیس با استفاده از سامانه تردد کارکنان دانشگاه و همکاری حراست و انتظامات و ارائه گزارش‌های لازم به مدیریت پردیس در این خصوص
  • ثبت مرخصی و مأموریت و صدور احکام مأموریت کارکنان
  • نماینده پردیس در ارزیابی عملکرد کارکنان
  • مسئول آموزش کارکنان پردیس
  • پیگیری امور رفاهی کلیه کارکنان
  • انجام امور مربوط به کارتابل کارکنان و سامانه گردش مکاتبات دانشگاه
  • تهیه گزارش ماهانه اضافه کار کارکنان و ثبت اضافه کار مصوب در سامانه تردد
  • پی گیری امور مختلف به تشخیص مدیریت دانشکده از ادارات شهرستان پاکدشت
  • پی گیری امور مربوط به بیمه تأمین اجتماعی به ویژه پرونده‌های مورد اختلاف طرفین
  • شرکت در جلسات هیأت تشخیص و حل اختلاف اداره کار و پی گیری پرونده‌های مربوطه در جهت دفاع از حقوق پردیس

دبیرخانه و بایگانی

حشمت اله بندری
مسئول دبیرخانه و ثبت نامه ها
021-36041012
h_bandare@ut.ac.ir

شرح وظایف دبیرخانه و بایگانی

  • ثبت کلیه مکاتبات صادره و وارده از سامانه گردش مکاتبات اداری دانشگاه و دفاتر
  • ارسال و دریافت مکاتبات وارده به صورت پستی یا وصول حضوری و صدور و ارسال مکاتبات غیر اتوماسیون
  • ارسال مدارک اداره آموزش (گزارشات فارغ التحصیلی و ...)، جذب، ارتقاء و ... اعضای هیات علمی و کارکنان به دانشگاه. ارسال و وصول موارد مربوط به انتشارات دانشگاه
  • بایگانی پرونده های موضوعی
  • بایگانی پرونده های کارکنان
  • تحویل اسناد و مدارک مزایده و مناقصه ها و وصول آنها

کارگزینی

حمیدرضا عربیان 
کارشناس مسئول امور اداری  
021-36040953
hr_arabian@ut.ac.ir

شرح وظایف کارگزینی

  • صدور احکام کارگزینی اعم از احکام افزایش سالانه، ارتقاء و ...
  • تهیه پیش نویس های کارگزینی (انتقال، ماموریت، بازنشستگی، مامور به تحصیل، ترفیع و تمدید و ...)
  • انجام امور مربوط به تغییر وضعیت استخدامی
  • ابلاغ محکومیت های کمیته بررسی تخلفات اداری کارکنان و هیات انتظامی رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی
  • ارائه مشورت و برنامه ریزی امور کارگزینی با هماهنگی امور اداری و تهیه گزارشات لازم
  • رسیدگی به درخواست های کارکنان در خصوص بازخرید مرخصی، گواهی اشتغال و ...
  • تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
  • شرکت در جلسات اداره کل منابع انسانی دانشگاه بنا به ضرورت (از قبیل کمیته طبقه بندی مشاغل)
  • اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشرفت و اجرای امور جاری کارگزینی

امور رفاهی

اسماعیل ابراهیمی  
کارشناس مسئول امور رفاهی 

شرح وظایف امور رفاهی

  • انجام امور مربوط به وام (اعم از صندوق های قرض الحسنه دانشگاه و بانک ها)
  • انجام امور بیمه و بیمه تکمیلی کارکنان
  • رسیدگی به بیمه ساختمان های پردیس
  • پی گیری تسهیلات سفر به ویژه از مرکز همایش های علمی دانشگاه
  • سرپرستی مهمانسرای پردیس
  • پی گیری توزیع ارزاق و سبد کالا بنا به ضرورت
  • شرکت در جلسات شورای وام و رفاه در پردیس و دانشگاه