نظر به هماهنگی صورت گرفته با مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه، باستحضار می‌رساند از این پس پذیرش پژوهشگران متقاضی دوره‌های پسادکتری از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به آدرس https://ems1.ut.ac.ir/home/balancer/balancer.aspx?vv=2&cost=main امکان پذیر می‌باشد. لذا کلیه متقاضیان محترم برای ثبت نام و ارائه درخواست دوره مذکور می‌بایست به سامانه فوق مراجعه نمایند. لازم بذکر است پژوهشگران علاقه مند برای نام نویسی در دوره پسا دکتری که از پایان نامه خود دفاع نموده‌اند و حداکثر ۵ سال از تاریخ فارغ التحصیلی آنها گذشته باشد و مشکل نظام وظیفه نداشته باشند می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند.
بر این اساس پژوهشگران متقاضی می‌توانند مدارک خود را که شامل: سوابق آموزشی و فعالیت‌های پژوهشی، تصویر همه مقالات علمی و پژوهشی، تصاویر کارت ملی و شناسنامه و برگ پایان خدمت می‌باشد، به همراه کلیه فرم‌های پذیرش این دانشگاه در سامانه مذکور ارائه نمایند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی research.ut.ac.ir مراجعه فرمایند. شایان ذکر است فایل راهنمای ثبت نام در سامانه مذکور جهت دستور مقتضی مبنی بر اطلاع رسانی در آن پردیس / ‏‬ دانشکده / ‏‬ مرکز به پیوست ارسال می‌گردد.

جهت دریافت فایل راهنما روی اینجا کلیک کنید