به اطلاع کلیه کارکنان محترم دانشگاه می رساند اداره کل منابع انسانی و مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی، طی همکاری مشترک، جهت بهبود فرآیند ثبت تردد و مرخصی کارکنان اقدام به راه اندازی سامانه جدید حضور و غیاب و مرخصی کرده اند.

در این راستا، از تاریخ 12 مرداد 1398 سامانه های حضور و غیاب و ثبت درخواست مرخصی قبلی به مدت سه روز از دسترس خارج شده و از تاریخ سه شنبه 15 مرداد 1398 نسخه جدید و ادغام شده ی این دو سامانه، جایگزین خواهد شد.

 

جهت بهبود فرآیند ثبت ورود و خروج و مرخصی ها، خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمائید:

 

1-  در سامانه جدید، ثبت درخواست مرخصی ها و اصلاح ترددهای قدیمی، از تاریخ 1 فروردین 1397 تا روز جاری برای کلیه افراد به مدت 2 ماه (تا 15 مهر 1398) باز خواهد شد. کلیه افرادی که به هر دلیلی از ابتدای سال 1397 تاکنون تردد ناقص داشته اند و موجب ثبت غیبت یا کسرکار برای آنها شده است، می توانند در بازه زمانی مذکور از طریق سامانه جدید، برای اصلاح آن اقدام نمایند. لازم به ذکر است این درخواست ها برای تایید به مدیر بلافصل ارسال شده و فقط در صورت تایید مدیر در کارتابل تردد فرد اصلاح خواهند شد.

 

2- سامانه جدید حضور و غیاب و مرخصی از روز  سه شنبه مورخ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ از طریق آدرس https://tas.ut.ac.ir/fa  قابل دسترس خواهد بود، همچنین لینک های دو سامانه قبلی از سامانه پیشخوان ( https://my.ut.ac.ir ) حذف شده و لینک جدید جایگزین خواهد شد.

 

3- ورود به سامانه جدید از طریق نام کاربری و رمز احراز هویت مرکزی می باشد.

4- در صورت نیاز به راهنمایی در خصوص استفاده از سامانه جدید به ترتیب زیر عمل نمایید:

  • مراجعه به سایت ithelp.ut.ac.ir
  • از قسمت بالا سمت چپ منوی راهنماها به تفکیک سامانه ها
  • مراجعه به جدول سامانه حضور و غیاب و ثبت درخواست مرخصی (سامانه جدید)  my.ut.ac.ir

 5- پس از استقرار کامل سامانه جدید، اکانت مسئولین حضور و غیاب بررسی و وضعیت فعالیت و سطوح دسترسی آنها متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

 

پیشاپیش از صبر و شکیبایی کارکنان محترم در تحمل اختلالات احتمالی ناشی از استقرار سامانه جدید، سپاسگزاریم.