کاربر گرامی؛

 

بدین وسیله به اطلاع کلیه کارکنان دانشگاه تهران می‌رساند از روز دوشنبه مورخ ۰۱/‏۱۱/‏۱۳۹۷‬ تنها راه ثبت درخواست مرخصی برای کلیه کارکنان دانشگاه استفاده از سامانه ثبت درخواست و تأیید مرخصی به آدرس http://utta.ut.ac.ir:446 می‌باشد. لذا کلیه کارکنان از اول بهمن ماه جهت انجام کلیه امور مربوط به حضور و غیاب از سامانه جدید استفاده نمایند.
سیاست‌ها و اقداماتی که از این پس در سامانه رعایت خواهد شد:
۱. کارکنان محترم درخواست‌های خود را در سامانه ثبت نموده و تنها پس از تأیید این مرخصی در سامانه توسط مدیر بلافصل خود می‌توانند از مرخصی استفاده نمایند. از این تاریخ دیگر امکان ثبت درخواست‌های مرخصی به صورت دستی در دانشگاه از هیچ طریقی فراهم نمی‌باشد.


۲. کارکنان محترمی که درخواست‌های کاغذی خود را از ابتدای سال تا کنون به مسئولین واحد خود داده‌اند ولی هنوز در سامانه ثبت نشده است نیز می‌توانند این درخواست‌های را مجدداً در سامانه ثبت و به تأیید مدیران خود برسانند.


۳. بازه زمانی درخواست تأیید مرخصی‌های سال جاری تا پایان سال می‌باشد و از ابتدای سال ۱۳۹۸ به بعد کارکنان حداکثر تا یک ماه بعد از زمانی که به مرخصی رفته‌اند فرصت دارند تا درخواست خود را در سامانه ثبت نموده و به تأیید مدیر مافوق خود برسانند و پس از گذشت آن عدم کارکرد ایشان به صورت غیبت در سامانه منظور خواهد شد.


۴. دسترسی تغییر داده‌های سال ۹۶ به قبل نظیر ابطال مرخصی، ثبت مرخصی و... به صورت کامل از همه مسئولین حضور و غیاب گرفته شده است و در صورتی که نیاز به تغییر اطلاعات سال‌های قبل باشد این درخواست باید کتباً به اداره کل منابع انسانی دانشگاه ارجاع شده و تنها پس از بررسی و تأیید درخواست در کمیته «بررسی مرخصی» در اداره کل منابع انسانی دانشگاه به صورت متمرکز قابل اعمال در سامانه خواهد بود.


۵. هویت‌های موقت (که در سامانه پرسنلی تعریف نشده‌اند و خواهان ثبت اطلاعات ورود و خروج در سامانه حضور و غیاب می‌باشند) لازم است پی گیری فرمایند که فرم درخواست هویت موقت آنها توسط اداره کل منابع انسانی دانشگاه (با ذکر شماره کارت، شیفت کاری و گروه) به مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران جهت اقدام ارسال گردد.


۶. با توجه به اینکه چارت سازمانی سامانه پرسنلی بر اساس سیاست کلی دانشگاه جایگزین چارت سامانه حضور و غیاب شده است، در صورت مشاهده مغایرت در خصوص جایگاه افراد در چارت سازمانی لازم است "واحد سازمانی" و "محل استقرار" فرد در سامانه پرسنلی توسط کارگزین محترم واحد کنترل و در صورت نیاز تصحیح شود.


۷. تغییر در شماره کارت پرسنل بلافاصله پس از صدور کارت جدید توسط اداره کل منابع انسانی از طریق سامانه پشتیبانی خدمات به مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران اعلام تا این اقدام توسط همکاران مرکز صورت پذیرد.


۸. کلاس آموزشی نحوه استفاده از سامانه درخواست و تأیید مرخصی در بازه ۰۱/‏۱۰/‏۱۳۹۷‬ تا ۱۵/‏۱۰/‏۱۳۹۷‬ برای مسئولین حضور و غیاب واحدها برگزار گردیده است. کارکنان و مدیران محترم می‌توانند ضمن استفاده از راهنماهای این سامانه برای آشنایی با نحوه استفاده از سامانه از مسئولین محترم واحد خود کمک بگیرند، علاوه بر این لینک راهنما و فیلم سامانه از آدرسhttps://ithelp.ut.ac.ir که در قسمت «راهنمای کارمندان» قابل دسترس می‌باشد.


۹. چنانچه کارکنان محترم در خصوص آئین نامه مرخصی دانشگاه سوال و یا ابهامی داشته باشند، می‌توانند با اداره کل منابع انسانی دانشگاه مکاتبه نمایند و اگر سوالات ایشان در رابطه با نحوه استفاده از سامانه ثبت درخواست و تأیید مرخصی باشد، لازم است از طریق سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات به آدرس https://its3.ut.ac.ir اقدام به ثبت تیکت نمایند و یا با شماره‌های ۲۱۱۵ الی ۲۱۱۸ تماس حاصل فرمایند.


۱۰. مسئولین محترم حضور و غیاب واحدها موظفند بخشنامه مذکور را چاپ نموده و در کنار دستگاه‌های حضور و غیاب به گونه‌ای که قابل رؤیت برای کارکنان ارجمند باشد، نصب نمایند.