نمایشگر دسته ای مطالب
اداره امور اداری و رفاهی
اداره امور اداری و رفاهی
نام و نام خانوادگی
| سمت | شماره تماس | پست الکترونیکی |
حبیب علیزاده کاظم زاده | ریاست امور اداری | 021-36040825 | - |
شرح وظایف اداره امور اداری
- نظارت بر امور کارگزینی، رفاه، دبیرخانه و امور حقوقی
- تهیه احکام انشایی و پیشنهاد پست های سازمانی
- تهیه پیش نویس مکاتبات مدیریت در زمینه های مختلف
- پی گیری اجرای صورتجلسات بررسی توانایی علمی و کمیته ترفیعات پردیس
- کنترل و نظارت بر تردد کارمندان پردیس با استفاده از سامانه تردد کارکنان دانشگاه و همکاری حراست و انتظامات و ارائه گزارش های لازم به مدیریت پردیس در این خصوص
- ثبت مرخصی و ماموریت و صدور احکام ماموریت کارکنان
- نماینده پردیس در ارزیابی عملکرد کارکنان
- مسئول آموزش کارکنان پردیس
- انجام امور مربوط به کارتابل کارکنان و سامانه گردش مکاتبات دانشگاه
- تهیه گزارش ماهانه اضافه کار کارکنان و ثبت اضافه کار مصوب در سامانه تردد
- برگزاری مناقصات، مزایده ها و تهیه صورتجلسات مربوط
- تهیه پیش نویس و انجام امور لازم جهت عقد قراردادها
- پی گیری امور مختلف به تشخیص مدیریت پردیس از ادارات شهرستان پاکدشت
- شرکت در جلسات کمیته راه، ترافیک و سوخت و کمیته فضای سبز فرمانداری شهرستان پاکدشت
- پی گیری امور مربوط به بیمه تأمین اجتماعی به ویژه پرونده های مورد اختلاف طرفین
- نماینده تام الختیار پردیس در وزارت اقتصاد جهت پی گیری امور مربوط به مالکیت خودروهای پردیس
- شرکت در جلسات هیأت تشخیص و حل اختلاف اداره کار و پی گیری پرونده های مربوطه در جهت دفاع از حقوق پردیس