اداره امور اداری و رفاهی

 

معرفی کارکنان امور اداری

 

نام و نام خانوادگی سمت شماره تماس      
           
 بهروز فوقی رئیس امور اداری  36040825 - 021    
           
           

مسئول دفتر: محمد مظفر

شماره تماس: 36040825

 


 

اهم وظایف امور اداری

  • نظارت بر امور کارگزینی، رفاه، دبیرخانه و امور حقوقی
  • تهیه احکام انشایی و پیشنهاد پست های سازمانی
  • تهیه پیش نویس مکاتبات مدیریت در زمینه های مختلف
  • پی گیری اجرای صورتجلسات بررسی توانایی علمی و کمیته ترفیعات پردیس
  • کنترل و نظارت بر تردد کارمندان پردیس با استفاده از سامانه تردد کارکنان دانشگاه و همکاری حراست و انتظامات و ارائه گزارش های لازم به مدیریت پردیس در این خصوص
  • ثبت مرخصی و ماموریت و صدور احکام ماموریت کارکنان
  • نماینده پردیس در ارزیابی عملکرد کارکنان
  • مسئول آموزش کارکنان پردیس
  • انجام امور مربوط به کارتابل کارکنان و سامانه گردش مکاتبات دانشگاه
  • تهیه گزارش ماهانه اضافه کار کارکنان و ثبت اضافه کار مصوب در سامانه تردد
  • برگزاری مناقصات، مزایده ها و تهیه صورتجلسات مربوط
  • تهیه پیش نویس و انجام امور لازم جهت عقد قراردادها
  • پی گیری امور مختلف به تشخیص مدیریت پردیس از ادارات شهرستان پاکدشت
  • شرکت در جلسات کمیته راه، ترافیک و سوخت و کمیته فضای سبز فرمانداری شهرستان پاکدشت
  • پی گیری امور مربوط به بیمه تأمین اجتماعی به ویژه پرونده های مورد اختلاف طرفین
  • نماینده تام الختیار پردیس در وزارت اقتصاد جهت پی گیری امور مربوط به مالکیت خودروهای پردیس
  • شرکت در جلسات هیأت تشخیص و حل اختلاف اداره کار و پی گیری پرونده های مربوطه در جهت دفاع از حقوق پردیس

شماره تماس: 36040825 - 021

 


 

معرفی کارکنان دبیرخانه و بایگانی

 

نام و نام خانوادگی سمت شماره تماس
     
حمیدرضا عربیان مسئول دبیرخانه پردیس  36041012 - 021
     
    36040953 - 021
     
 مهدی محمودی                            
 مسئول ثبت نامه ها                                                
 36041012 - 021
     
    36040953 - 021
     
     

 نمابر دبیرخانه: 36041012 - 021

 

شرح وظایف دبیرخانه و بایگانی

  • ثبت کلیه مکاتبات صادره و وارده از سامانه گردش مکاتبات اداری دانشگاه و دفاتر
  • ارسال و دریافت مکاتبات وارده به صورت پستی یا وصول حضوری و صدور و ارسال مکاتبات غیر اتوماسیون
  • ارسال مدارک اداره آموزش (گزارشات فارغ التحصیلی و ...)، جذب، ارتقاء و ... اعضای هیات علمی و کارکنان به دانشگاه. ارسال و وصول موارد مربوط به انتشارات دانشگاه
  • بایگانی پرونده های موضوعی
  • بایگانی پرونده های کارکنان
  • تحویل اسناد و مدارک مزایده و مناقصه ها و وصول آنها

 


 

معرفی کارکنان کارگزینی

 

نام و نام خانوادگی       سمت شماره تماس
           
 جعفر نائینی محمدی        مسئول کارگزینی    36040953 - 021
            36041012 - 021
           
 حمیدرضا عربیان        کارشناس کارگزینی   36040953 - 021
            36041012 - 021

 

شرح وظایف کارگزینی

  • صدور احکام کارگزینی اعم از احکام افزایش سالانه، ارتقاء و ...
  • تهیه پیش نویس های کارگزینی (انتقال، ماموریت، بازنشستگی، مامور به تحصیل، ترفیع و تمدید و ...)
  • انجام امور مربوط به تغییر وضعیت استخدامی
  • ابلاغ محکومیت های کمیته بررسی تخلفات اداری کارکنان و هیات انتظامی رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی
  • ارائه مشورت و برنامه ریزی امور کارگزینی با هماهنگی امور اداری و تهیه گزارشات لازم
  • رسیدگی به درخواست های کارکنان در خصوص بازخرید مرخصی، گواهی اشتغال و ...
  • تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
  • شرکت در جلسات اداره کل منابع انسانی دانشگاه بنا به ضرورت (از قبیل کمیته طبقه بندی مشاغل)
  • اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشرفت و اجرای امور جاری کارگزینی

 


 

معرفی کارکنان امور رفاهی

  • اسماعیل ابراهیمی: کارمند امور رفاهی

 شماره تماس: 36040953 - 021

 

شرح وظایف امور رفاهی

  • انجام امور مربوط به وام (اعم از صندوق های قرض الحسنه دانشگاه و بانک ها)
  • انجام امور بیمه و بیمه تکمیلی کارکنان
  • رسیدگی به بیمه ساختمان های پردیس
  • پی گیری تسهیلات سفر به ویژه از مرکز همایش های علمی دانشگاه
  • سرپرستی مهمانسرای پردیس
  • پی گیری توزیع ارزاق و سبد کالا بنا به ضرورت
  • شرکت در جلسات شورای وام و رفاه در پردیس و دانشگاه